Verzenden & bezorgen

De boxen van Unwasted worden geleverd via PostNL. Normaal gesproken wordt je bestelling binnen 1-2 werkdagen geleverd. Zodra het pakketje is verzonden ontvang je van PostNL een mail met het Track & Trace nummer, zodat je de status kunt volgen. Mocht je de PostNL app hebben dan kan je in de app de status bekijken. 

Huidige drukte bij PostNL

Door de effecten van de Corona crisis is het momenteel erg druk bij PostNL. Hierdoor kan bij een klein gedeelte van de bestellingen vertraging oplopen. Het merendeel van de bestellingen wordt nog steeds binnen 1-2 werkdagen geleverd. Bovendien kan het zijn dat de Track & Trace niet actueel is, dit leidt tot twee mogelijke problemen:

  • De verwachtte leverdatum blijft veranderen
  • Er wordt aangegeven dat het pakketje nog niet bij PostNL is aangeboden

In alle gevallen worden bestellingen die op werkdagen voor 16.00 geplaatst worden dezelfde overhandigd aan het PostNL De melding dat het pakketje nog niet bij PostNL is is dus foutief. In beide van de bovenstaande gevallen adviseren we om pas na 7 dagen vertraging contact met ons op te nemen. Binnen de 7 dagen kunnen we helaas nog niets betekenen omdat het pakketje dan nog in het PostNL bezorgnetwerk circuleert en zal worden bezorgd. 

Niet thuis bij bezorging

Was je niet thuis toen PostNL het pakketje wilde bezorgen dan ligt er een briefje in de bus met daarin de instructie waar je de box kan ophalen. In zeldzame gevallen wordt het briefje niet in de bus gedaan, in dat geval kan je via de Track & Trace link in de mail van PostNL bekijken waar je het pakketje kan ophalen.

Vragen over de bezorging

Mocht je nog andere vragen hebben over de bezorging dan kan je terecht bij de klantenservice van PostNL, omdat zij het beste zicht hebben op de status van de verzending.

https://www.postnl.nl/klantenservice/

Voorbeeld van foutieve melding Track & Trace: