Contact

Heb je een vraag bekijk dan de meest gestelde vragen pagina. Mocht je een vraag hebben over de levering van je bestelling neem dan contact op met de PostNL Klantenservice.

 

Huidige drukte bij PostNL

Door de effecten van de Corona crisis is het momenteel erg druk bij PostNL. Hierdoor kan bij een klein gedeelte van de bestellingen vertraging oplopen. Het merendeel van de bestellingen wordt nog steeds binnen 1-2 werkdagen geleverd. Bovendien kan het zijn dat de Track & Trace niet actueel is, dit leidt tot twee mogelijke problemen:

  • De verwachtte leverdatum blijft veranderen
  • Er wordt aangegeven dat het pakketje nog niet bij PostNL is aangeboden

In alle gevallen worden bestellingen die op werkdagen voor 16.00 geplaatst worden dezelfde overhandigd aan het PostNL De melding dat het pakketje nog niet bij PostNL is is dus foutief. In beide van de bovenstaande gevallen adviseren we om pas na 7 dagen vertraging contact met ons op te nemen. Binnen de 7 dagen kunnen we helaas nog niets betekenen omdat het pakketje dan nog in het PostNL bezorgnetwerk circuleert en zal worden bezorgd.

 

Mocht je overige vragen of opmerkingen hebben neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier.

Contactgegevens Unwasted

PepsiCo Nederland BV
Zonnebaan 35
3542 EB Utrecht
0800-7377426 (op werkdagen bereikbaar van 9:00-17:00)
Onderstaande contactformulier
KvK-nummer: 30098485
Btw-nummer: NL8000.59.578.B.01